سوالات متداول
خانه > سوالات متداول
اطلاعات خرید
بعد از اینکه وارد حساب کاربری خود شدید می توانید از طریق صفحه پروفایلتان، مشخصات کاربری را ویرایش کنید.
بله . برای اینکه هویت شما برای ما مشخص باشد می بایست مدارک شناسایی خود را برای ما ارسال نمائید. این کار ضمن اینکه هویت اشخاص را مشخص می کند از سواستفاده های احتمالی برخی افراد سودجو جلوگیری می کند.
شما می توانید از طریق صفحه پیگیری سفارش، از وضعیت سفارش خود اگاه شوید. لازم به ذکر است که ارسال سفارشات حداقل 24 ساعت پس از واریز پول در ساعات اداری انجام می شود.
بر روی دکمه (بازیابی رمز) در صفحه ورود به حساب کاربری کلیک کنید تا لینک تغییر رمز برای شما ارسال شود.
در خرید عمده هیچ مرجوعی پذیرفته نمی شود مگر آنکه شامل شرایط مرجوعی محصول باشد. برای دانستن شرایط مرجوعی محصول به بخش بازگشت محصول مراجعه نمائید.
امکان ثبت سفارش بصورت تلفنی وجود ندارد و فقط از طریق سایت می توانید سفارش خود را ثبت کنید.
اطلاعات پرداخت
برای ارسال سریعتر سفارشات از طریق درگاه های بانکی موجود در سایت اقدام به واریز وجه کنید. البته این راه محدودیت بانکی تا 50 میلیون تومان دارد و بالاتر از این مقدار را می بایست با مراجعه به بانک انجام دهید.
به دلیل تراکنش های بالای مالی در فروش عمده امکان پرداخت در محل میسر نمی باشد.
تا قبل از ثبت نهایی و دریافت کد رهگیری می توانید سفارش خود را ویرایش یا لغو کنید.
جواب سوالتان را پیدا نکردید؟