آموزش

سفره آرایی و تزئین موادغذایی با سلفون

هنر سفره آرایی و تزئین موادغذایی یکی از لذت بخش ترین هنرهای زندگی است که از دیرباز تاکنون به نشانه احترام به مهمانات و اسقبال از آنها انجام می شود. سفره آرایی در عین حال که بسیار لذت بخش است، نیازمند دقت و ظرافت در تزئین مواد غذایی است. به همین دلیل، باید در انتخاب لوازم تزئین و آراستن مواد غذایی خود نهایت دقت را به خرج دهید.

برای سفره آرایی از مواد مختلفی استفاده می شود که معروف ترین آنها سلفون است که در طرح ها و رنگ های مختلفی تولید می شوند. مثل سلفون های شفاف، رنگی، طرح دار و …

در این پست می خواهیم روش های مختلف سفره آرایی و تزئین مواد غذایی با سلفون را به شما عزیزان آموزش دهیم.

 

سفره آرایی و تزئین میوه با سلفون

بی شک میوه جزء جدایی ناپذیری هر سفره است. اگر دوست دارید یک سفره مجلل و باشکوه داشته باشید مهمترین بخشی که باید آن را تزئین کنید میوه ها هستند. تزئین میوه با سلفون استرچ غذایی بسیار پرکاربرد است. به عنوان مثال، برای میوه آرایی مخصوص شب یلدا، تزئین میوه عید نوروز، تزئین میوه سفره عقد و همچنین برای انواع مهمانی ها و مراسمات خود می توانید از سلفون استفاده کنید.

سلفون ها انواع مختلفی دارند که نوع سلفون استرچ غذایی آن کاربرد بیشتری دارد. به عنوان مثال، اگر قصد داشته باشید یک سبد میوه تازه را تزئین کنید و در سفره مراسم خود قرار دهید سلفون استرچ بهترین گزینه برای ثابت نگه داشتن میوه ها در جای مناسب خود می باشد. این سلفون ها از چسبندگی و کشسانی خوبی برخوردارند و می توانند سبد میوه شما را کاملا سالم و زیبا نگه دارند. بعلاوه، میوه ها را از هر نوع گرد و غبار و آلودگی محفوظ نگه می دارند.

 

سفره آرایی و تزئین موادغذایی

تزئین سبد میوه با سلفون

کافیست میوه های خود را در سبد حصیری یا هر نوع سبد دیگری که برای مراسم خود انتخاب کرده اید بچینید. سپس یک لایه فیلم استرچ pvc را روی سبد بکشید. از ویژگی های فیلم استرچ pvc قدرت چسبندگی بالای آن است که به خوبی به سبد شما می چسبد و در عین حال بسیار شفاف و آینه ای می باشد. در این صورت سبد میوه شما در طول جابجایی خراب نخواهد شد. همچنین میوه ها را سالم نگه می دارد و طول عمر آنها را نیز افزایش می دهد.

در هنگام سفره آرایی، مرتب و سالم بودن میوه ها اهمیت زیادی دارد. شما بدون سلفون نمی توانید در تمام طول مهمانی نگران این باشید که کودکان چیدمان میوه ها را به هم نزنند. سلفون زیبایی خاصی به سبد میوه شما خواهد بخشید.

تزئین انار شب یلدا با سلفون

تزئین انار شب یلدا با سلفون

 

میوه آرایی با سلفون

سفره آرایی و تزئین آجیل با سلفون

دومین جزء هر مهمانی، آجیل ها هستند. اجیل یکی از تنقلات ضروری است که در هر سفره ای وجود دارد و بسیار متنوع و رنگارنگ است. تزئین آنها نیز رنگ و لعاب خاصی به سفره شما می بخشد. می توانید از یک سینی گرد استفاده کنید و با نقش و نگارهای زیبا اجیل خود را تزئین کنید. برای اینکه تزئینات شما دست نخورده بمانند و خراب نشوند می توانید روی آنها را سلفون بکشید. سلفون نه تنها جلوه خاصی به ظرف اجیل شما می بخشد بلکه آنها را تمیز و بدون گرد و خاک نگه می دارد.

علاوه بر اینها، می توانید آجیل های خود را با میوه های خشک مخلوط کنید. از این ترفند می توانید برای تزئین آجیل شب یلدا استفاده کنید.

سفره آرایی و تزئین موادغذایی

تزئین آجیل با سلفون

تزئین شیرینی با سلفون شفاف

یکی دیگر از کاربردهای سلفون در سفره آرایی و تزئینات مجالس، تزئین شیرینی ها می باشد. سلفون شفاف محافظ غذا از جنس پروپیلن می باشد و کاملا بهداشتی است. شما می توانید از این نوع سلفون برای داشتن یک بسته بندی تمیز، سالم و بهداشتی استفاده کنید تا شیرینی های شما را از هر نوع آلودگی در امان نگه دارد.

استفاده از روکش سلفونی شفاف برای شیرینی ها باعث می شود تا مهمانات بتوانند شیرینی ها را به خوبی ببینند. از طرف دیگر، این روکش مانع از فساد زودرس شیرینی ها به دلیل تماس با هوای آزاد و نور آفتاب می شود. یکی دیگر از مزایای سلفون برای تزئین شیرینی درخشش خاصی است که به شیرینی ها می بخشد که نظر مهمانان را بیشتر به خود جلب می کند.

 

تزئین شیرینی و شکلات با Cellophane پاکتی

سلفون پاکتی کاربردهای زیادی در سفره آرایی دارند. با این نوع سلفون می توانید انواع شیرینی و شکلات را تزئین کنید. آنها در ابعاد و ضخامت های مختلفی تولید می شوند. می توانید آنها را با انواع روبان، گل، گیفت کارت و … تزئین کنید.

سلفون های پاکتی طرح دار یکی از بهترین انتخاب ها برای بسته بندی شکلات و مواد غذایی است که در طرح ها و رنگ های مختلفی تولید می شوند.از میان سلفون ها، سلفون شفاف پاکتی و فیلم استرچ از پرمصرف ترین نوع سلفون مخصوص سفره آرایی و تزئین شیرینی و شکلات هستند.

خط تولید شرکت شقف طلایی مفید یکتا قادر است انواع سلفون های مخصوص سفره آرایی را با بدون محدودیت سایز و در ضخامت های مختلف تولید نماید.

سخن پایانی

با توجه به اینکه سلفون نه تنها باعث زیبایی سفره های شما می شود بلکه طول عمر مواد غذایی را نیز افزایش می دهد پیشنهاد می شود اگر قصد سفره آرایی و تزئین میوه ها و شیرینی های خود را دارید از سلفون های مخصوص این کار استفاده کنید. سعی کنید در هنگام خرید سلفون، به ویژگی هایی که یک سلفون مواد غذایی خود باید داشته باشد توجه کنید.

شرکت شفق طلایی مفید یکتا با سالها تجربه در حوزه تولید سلفون مواد غذایی، همواره تلاش نموده تا بهترین سلفون ها را برای شما عزیزان ارائه دهد. محصولات  با برندهای ثابت رپ، رپید رپ و سان رپ در بازار عرضه می شوند. قابل ذکر است که شما می توانید انواع سلفون محافظ غذایی خود را در ابعاد، ضخامت و اندازه های دلخواه سفارش دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما بصورت آنلاین یا تلفنی در ارتباط باشید.

آدرس کارخانه : قم جاده قدیم کاشان یک کیلومتر بعد از پل جمکران سمت چپ

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *