آموزش

سلفون خانگی PVC CLING FILM  یا (ریواندی) چیست؟

سلفون خانگی PVC CLING FILM  یا (ریواندی) چیست؟

با ما همرا‌ه باشید تا پیرامون مطلب  سلفون خانگی PVC CLING FILM  یا (ریواندی) چیست؟ توضیح دهیم!

سلفون از قبل تا امروز برای بسته‌ بندی مواد غذایی، کشاورزی و دارویی به کار گیری می شد و جایگاه خاصی را برای خویش درست نموده است. درواقع سلفون‌ ها به خاطر اینکه از نظر بهداشتی مشکلی ندارند، غالبا برای بسته‌بندی مواد دارویی و غذایی  به کار گیری می شود.

 

سلفون خانگی PVC CLING FILM  یا (ریواندی)

این نوع سلفون ها به علت حجم کمی که دارند . به سلفون های خانگی یا (ریواندی) مشهور هستند. متراژ این سلفون ها از 10متر تا 100 متر متغیر می باشد. که جهت حفظ و طراوت انواع سالاد ها ، دسر ها ، و شیرینی جات مورد استفاد‌ه قرار می کیرد.

متراژ کم این سلفون ها باعث می شود که به راحتی در منزل مورد استفاده قرار می گیرد.

انواع دیگر سلفون خانگی PVC CLING FILM  یا (ریواندی)

شامل؛ سه برند ثابت رپ Sabet wrap  ، رپید رپ Rapid Wrap   و سان رپ  Sun wrap می باشد.

 

چسب های نواری بر اساس مواد اولیه سلفونی

یکی‌از محصولاتی که دست کم تمامی ما بیش تر از 10 دفعه از آن به کارگیری کردیم، چسب های نواری می باشد که در طول و سایز متفاوتی تولید و استفاده می گردد. چسب های نواری بر اساس مواد اولیه سلفونی یا این که همان پی پی می باشد .

 

مزایای به کار گیری سلفون خانگی PVC CLING FILM  یا (ریواندی) :

  • نرم بودن سلفون
  • کشش طولی و عرضی بالا
  • ضد بخار بودن
  • شفافیت بالا
  • چسبندگی بالا
  • ارتقاء پایداری محصولات و پکیج‌ ها با تولید یک واحد به هم پیوسته
  • ارتقا راندمان حمل و نقل
  • ارتقاء مقاومت در مقابل ضربه
  • محافظت خوب از تولیدات در انبار
  • ارتقاء طول ماندگاری محصولات و به ویژه مواد غذایی
  • مراقبت از کالاها در مقابل گرد و خاک
  • حفظ از کالاها در مقابل رطوبت
  • نگهداری بهترتولیدات در مقابل نور ماوراء بنفش

بعضی از ویژگی های دارای اهمیت در سلفون

در ادامه مقاله بعضی از خصوصیات و مشخصات سلفون که اثر بسیار فراوانی در تعیینویا این که انتخاب نکردن این نوع بسته بندی وجود خواهد داشت قید گردیده تا با دقتی بیشتر بسته بندی موردنیاز خویش را تهیه نمائید  .

براقیت و شفافیت بسته بندی های سلفونی علت درخشش و فروش بیشتر محصول

یکی‌از مهم ترین دلایل به کارگیری از بسته بندی های سلفونی شفافیت بالا و درخشندگی می باشد که سبب می‌شود جنس شما به مقدار زیادی در بسته بندی به چشم بیاید . در ارتباط با مواد خورارکی نیز دقیقا همچنین می باشد .

سلفون ها به عنوان یک بسته بندی براق و شفاف برای افزایش جذابیت و فروش کالا تاثیر مستقیم دارند .

 

مقاومت و امکان دوخت پذیری بالا

در صنعت های بسته بندی پس از اجرا دوخت، مرحله هوا گیری و خلع می باشد که با تخلیه هوا درون بسته بندی کاملا واقع می شود ، در بسیاری از بسته بندی های نامناسب، در زمان هواگیری بسته بندی ، از بخش دوخت بسته بندی دچار ایراد می‌شود .

ولی مواد سلفونی به خاطر مقاومت و دوخت پذیری بالا در مقابل مکش هوا برای تولید خلع در بسته بندی مقامت بسیار مناسبی  دارند و قابلیت تولید خرابی در دوخت ، هنگام مکش هوا را به صفر می‌رساند .

استقامت بالا سلفون در مقابل حرارت بالا

در بسیار از صنعت ها به خاطر وجود فضای گرم که به دلایل مختلفی همچون وجود دستگاه ها و یا سایر موارد در انبار داری اشاره نمود .
از همین رو برای صنعت هایی که دارای فضای گرم می باشند. مناسب ترین و او‌لین گزینه تولید کنندگان سلفون می باشد که به خاطر مقاومت بالا در مقابل حرارت می باشد .

برند های مختلف سلفون باعث سردرگمی مشتریان عزیز میشود اما لازم به ذکر است که اعلام کنیم سان رپ  Sun wrap   ،ثابت رپ Sabet wrap  ، رپید رپ Rapid Wrap از نام های میباشند که  با کیفیت خود ثابت کرده اند  بهترین در حوزه های خود هستند .

بهای مناسب بسته‌ بندی سلفون

سلفون یکی‌از تولیداتی است که با مواد اولیه پلی اتیلنی  می باشد ، به صورت کلی تولیدات  پلی اتیلنی یکی‌از بهترین نوع های محصولات با هزینه بسیار پایین ومقاومت بالا  می باشد .

شیوه و روند ایجاد سلفون ؟ علت شفافیت و براقیت سلفون

در روند ساخت این محصول پس از آنکه مواد اولیه در ماردون و کسودر به خاطر حرارت بالا به صورت خمیری و مذاب در می‌آید و بعداز خارج شدن از پوسته به‌ وسیله آب، افت حرارتی بالایی پیدا می نماید . این تحول دما با سرعت بسیار بالا دلیلی بر شفافت بالا  می باشد .

کاربرد گونه های مختلف سلفون

همان طور که پیشتر نیز قید کردیم سلفون یک کالای واحد نیست بلکه دارند‌ه مشتقات فروانی می باشد. از همین رو نمیتوان کاربرد سلفون را به یک صنعت و یا شغل محدود کرد چون حجم کاربرد این کالا آنقدر بالا می باشد که هر روز به روش های متفاوت ما در بسته بندی های مختلف با این محصول مرتبط هستیم .
سلفون ها در انواع گوناگون با شیو‌ه های ساخت متفاوت برای کاربرد های مختلفی به کارگیری می شوند. از همین رو درک سلفون و تعیین مناسب ترین گزینه می بایست نخست به نیاز خویش و خاصیت انواع پلاستیک توجه نمائید.

همینطور می توانید برای مشورت با ما  تماس حاصل فرمایید .

سلفون ها به علت حجم کمی که دارند،به سلفون های خانگی یا (ریواندی) مشهور هستند. متراژ این سلفون ها از 10متر تا 100 متر متغیر می باشد. که جهت بسته بندی انواع سالاد ها ، دسر ها ، و شیرینی جات مورد استفاده قرار می کیرد.

متراژ کم این سلفون ها باعث می شود که به راحتی در منزل مورد استفاده قرار می گیرد.

شرکت شفق طلایی مفید یکتا با تولید سلفون های خانگی با متراژ 10 متر تا 100 متر با برند RAPID WRAP به بازار عرضه کرده است

انواع شیوه های چاپ روی سلفون و قیمت آنها

چاپ بروی سلفون با دقت به نوع نیاز شما و  میزان کیفیت کاری که می‌خواهید، قیمت گذاری می‌گردد که تعداد رنگ های مو جود در تصویر شما اثر مستقیم در آن خواهد داشت ، منظور کیفیت، نوع روش و دستگاه چاپ می باشد که به چاپ فلکسو، هلیو و سیلک تقسیم میگردد از همین رو با دقت به مقدار هزینه شما خواهیم توانست مناسب ترین ها را در اختیارتان  بگذاریم .

قیمت چاپ بر طبق مقدار رنگ در تصویر شما و بهای ساختن  کلیشه احتساب میگردد .
•  چاپ هلیو 8 تا1 رنگ FULLHD
•  چاپ سیلک ( چاپ دستی می‌باشد و نیازی به پرداخت هزینه برای تولید کلیشه وجود ندارد )

  • چاپ فلکسو 6 تا1 رنگ FULLHD

    بهای سلفون

    ارزش و بهای سلفون استرچ، سلفون شیرینگ و سلفون مواد غذایی با یکدیگر مختلف می باشد از همین رو قطعا می بایست نوع کاربرد شما معلوم تا بهای دقیق آن مشخص شود .

ارزش بر حسب بها مواد اولیه پتروشیمی گذارده می شود که هر لحظه  تغییر می کند .

تصویر سلفون رپید رپ

شرکت شفق طلایی مفید یکتا با تولید سلفون خانگی PVC CLING FILM  یا (ریواندی) با برندهای ثابت رپ Sabet wrap  ، رپید رپ Rapid Wrap   و سان رپ  Sun wrap ثابت نموده است  در هر حوزه ای و در هر زمان کیفیت محصولات خودرا تضمین و یکی از شرکت های رقابت ساز در این حوزه می باشد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *