اطلاعات عمومی

سلفون بسته بندی کیک و کلوچه چی بخرم؟

اگر تصمیم گرفته اید برند کیک و کلوچه خانگی خودتان را راه اندازی کنید و به کار قنادی و فروش کیک و کلوچه خانگی علاقه مند هستید، مهمترین کاری که باید پس از خرید مواد اولیه قنادی انجام دهید، انتخاب سلفون مناسب برای بسته بندی کیک و کلوچه شماست.

سلفون نقش بسیار مهمی در حفظ سلامت و تازگی انواع مواد غذایی به ویژه کیک و کلوچه دارد.  البته این تنها کاربرد سلفون نیست و در زمینه هایی مثل افزایش فروش محصول، ماندگاری و حمل و نقل آسان محصولات خانگی نیز کاربرد دارد.

فرقی نمی کند که برای چه محصولی می خواهید از سلفون استفاده کنید. سلفون باعث زیباتر به نظر رسیدن شکل ظاهری محصولتان می شود.

سلفون چیست؟

همانطور که می دانید، اگر یک ماده غذایی را برای مدت طولانی در هوای آزاد و بدون هیچ محافظی قرار دهید قطعا شاهد گرد و غبار و آلودگی بر روی ماده غذایی، بد بو شدن و حتی فساد آن خواهید بود. تصور کنید قصد دارید کیک و کلوچه های خانگی خود را بفروشید. در این حالت اولین چیزی که برای مشتری مهم است اطمینان از سلامت و رعایت نکات بهداشتی در فروش محصولات شماست. برای اینکه بتوانید حس اطمینان را به مشتری منتقل کنید محصولات شما باید دارای بسته بندی کاملا بهداشتی، شفاف و بی ضرر باشند. به این نوع پوشش شفاف و شیشه ای، سلفون گفته می شود.

سلفون ها از جنس پلی پروپیلن، سلولز، پروتئین، لاستیک طبیعی و مواد پلیمری ساخته می شوند. همچنین در مقابل نور خورشید بسیار مقاوم بوده و آنتی باکتریال می باشد. و با جلوگیری از ورود میکروب ها، باکتری ها و گرد و غبار به داخل بسته بندی محصول آن را سالم نگه میدارد. همچنین از فساد کیک و کلوچه شما نیز جلوگیری می کند. علاوه بر این، سلفون تاثیر زیادی در زیبایی ظاهری محصولتان و افزایش فروش آنها خواهد داشت.

 

انواع سلفون بسته بندی مواد غذایی

برای نگهداری از محصولات غذایی از سلفون هایی مختلفی استفاده می شود که عبارتند از:

سلفون حرارتی

نوعی سلفون است که از آن برای کاور چندتایی مواد غذایی مثل پک 6 تایی آب معدنی، پک چندتایی دوغ، نوشابه و … استفاده می شود. از این نوع سلفون برای حمل و نقل آسان تر کالاها و همچنین جلوگیری از گرد و غبار آلودگی مواد غذایی می توان استفاده کرد.

سلفون opp

همانطور که می دانید، سلفون ها انواع مختلفی دارند مثل opp، cpp و bopp که هر کدام کاربردهای مختلفی دارند. سلفون opp یکی از معروف ترین سلفون هایی است که برای فروش کیک و کلوچه مورد استفاده قرار می گیرد. کیک و کلوچه های صنعتی که دارای روکش ضخیمی هستند معمولا با سلفون opp متالایز بسته بندی می شوند.

 

سلفون محافظ مواد غذایی

این نوع سلفون که به آن سلفون استرچ مواد غذایی یا فیلم استرچ نیز گفته می شود برای حفظ سلامت مواد غذایی، افزایش طول عمر آنها و همچنین زیباسازی بسته بندی محصول مورد استفاده قرار می گیرد. سلفون استرچ ها در ابعاد مختلفی تولید می شوند و می توان بصورت سفارشی از طریق سایت ثابت رپ ابعاد و اندازه های دلخواه خود را سفارش داد.

ضخامت این نوع سلفون بین 8 تا 14 میکرون متغیر است. یکی از متداول ترین محصولی که با سلفون استرچ در بازار به فروش می رسد، قارچ های بسته بندی شده هستند که برای وکیوم کردن آنها و جلوگیری از فاسد شدن قارچ ها یک لایه سلفون استرچ را دور ظرف نگهدارنده قارچ می کشند.

هرچه سلفون ضخیم تر باشد حالت کشسانی آن نیز کمتر است. به همین دلیل برای محافظت و نگهداری انواع مواد غذایی نمی توان تنها از یک نوع سلفون با ضخامت ثابت استفاده کرد. در نتیجه، هنگام خرید فیلم استرچ pvc مواد غذایی باید به نوع محصولی که قصد دارید آن را وکیوم کنید نیز توجه داشته باشید.

بهترین سلفون برای فروش کیک و کلوچه خانگی، سلفون استرچ است. این نوع سلفون از پلی پروپیلن ساخته شده است. حالت کشسانی و انعطاف پذیری بالای آن باعث می شود تا براحتی بتوان آنها را بسته بندی کرد. اما باید سلفونی را انتخاب کنید که کشسانی بالایی داشته باشد زیرا هرچه سلفون ضخیم تر باشد به دلیل ضخامت خود به بافت کیک و کلوچه شما آسیب وارد می سازد.

شفافیت این نوع سلفون باعث می شود تا مشتری بتواند کیک و کلوچه شما را مشاهده کند و از کیفیت آن مطمئن شود.

سلفون متالایز

محبوب ترین نوع سلفون برای فروش کیک و کلوچه صنعتی است که از آن در کارخانجات تولید کیک و کلوچه استفاده می شود. یکی از دلایل محبوبیت بالای این نوع سلفون، امکان چاپ نام برندتان بر روی آن می باشد. همچنین، سلفون متالایز باعث می شود تا کیک و کلوچه در هنگام حمل و نقل و در محیط گرم و خشک فاسد نشوند.

سلفون صدفی

از سلفون صدفی عموما برای نگهداری کیک بستنی و سایر مواد غذایی که در محیط سرد و فریزی نگهداری می شوند استفاده می شود.

 

سلفون بسته بندی مخصوص کیک و کلوچه

با توجه به نوع کیک و کلوچه ای که قصد فروش آن را دارید می توان از انواع سلفون متالایز، سلفون صدفی و سلفون استرچ شفاف استفاده کرد. سلفون استرچ pvc شفاف بهترین گزینه برای راه اندازی یک کسب و کار فروش کیک خانگی است. این نوع سلفون استرچ مخصوص کیک و کلوچه خانگی است. زیرا مشتریان می توانند قبل از خرید محصول شما را ببینند و با اطمینان خاطر آن را خریداری کنند. بعلاوه، می توانید نام برند خود را نیز روی سلفون استرچ pvc چاپ کنید. بعلاوه، این نوع سلفون طول عمر محصولات شما را افزایش می دهد و آنها را کاملا بهداشتی و سالم نگه می دارد. وزن کم این نوع سلفون نیز باعث می شود تا محصولتان با کیفیت بماند و شکل و بافت آن تغییر نکند.

سلفون بسته بندی کیک

سلفون بسته بندی کیک و کلوچه از کجا بخرم؟

شرکت شفق طلایی مفید یکتا ( صاحب امتیاز برند ثابت رپ، رپید رپ و سان رپ ) یکی از بزرگترین و معتبرترین تولید کننده های سلفون استرچ کشور می باشد. این شرکت محصولات خود را با توجه به سفارش مشتری در ضخامت ها و ابعاد مختلفی تولید می کند.

شما می توانید انواع سلفون محافظ غذایی به ویژه سلفون استرچ مخصوص کیک و کلوچه را با ضخامت و ابعاد دلخواه در سایت ثابت رپ سفارش دهید و محصول  خود را درب منزل تحویل بگیرید. همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با بخش پشتیبانی سایت تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *