اطلاعات عمومی

سلفون صدفی چیست

سلفون صدفی چیست

سلفون صدفی چیست : این نوع بسته بندی یکی از تولیدات پلی پروپیلنی میباشد. که به علت رنگ شیری با عنوان سلفون صدفی و لیبل صدفی در صنعت مشهور شده و یکی از پر مصرف ترین نوع های بسته بندی برای مواد غذایی مورد استفاده قرار میگیرد. در ادامه مطلب توضیحات تکمیلی در ارتباط با این کالای ایجاد وکیوم در اختیار شما قرار گرفت میباشد.

سلفون صدفی چیست ؟

سلفون صدفی اصولا همان OPP یا این که BOPP بوده که دارای رنگ شفاف میباشد. ولی با اضافه کردن افزودنی به مواد اولیه به رنگ شیری یا همان صدفی تولید می‌گردد.
opp خلاصه شد‌ه واژه orient polypropylene  میباشد. که تحت عنوان یک ورق نازک پلاستیکی با استحکام و مقاومت بالا شناخته گردیده است. و به عنوان سلفون ایرانی بین تولید کنندگان مشهور میباشد.

bopp خلاصه شد از واژه biaxally orient polyproplene  که اصولا افزایش یافته opp می باشد. که تحت عنوان یک بسته بندی مستحکم تر، واضح تر و قوی تر به همراه چاپ پذیری بیشتر معروف شد‌‌‌ه‌ است. در کل bopp  میتواند بهتر از هر مورد دیگری از فرآورده شما مراقبت نماید.

سلفون opp چه تفاوتی با bopp دارد ؟

از نظر ظاهری حتی برای یک تولیدکننده هم تشخیص تفاوت این دو کالا کار سختی میباشد. و فقط تفاوت آن در نوع کشسانی آن میباشد چون opp  از یک طرف قابلیت کشسانی دارد. البته bopp  از دو طرف امکان کشسانی دارد، بعضی بر این باورند که bopp دارای چاپ پذیری بیشتری میباشد.
یکی از بهترین مثال ها برای کاربرد سلفون صدفی می شود به پاکت نمک یا پاکت های بستنی اشاره نمود. در کل در هر فروشگاه مواد غذایی انواع وکیوم با سلفون صدفی را مشاهده خواهید کرد.

لیبل صدفی

لیبل صدفی دقیقا همان سلفون صدفی میباشد البته با این تفاوت که به طور پشت چسب دار همراه با کاور ساخت میشود که در بسیاری از تولید ها غذایی و بهداشتی کاربرد وسیعی دارد.

یکی از دیگر از کاربرد های سلفون صدفی تولید به شکل پشت چسب دار می باشد، که در بسیاری از تولیدات غذایی و بهداشتی روی ظروف برای چاپ اطلاعات، لوگو و دیگر موارد مورد به کارگیری قرار میگیرد. لیبل صدفی تحت عنوان یکی از بهترین گزینش ها بین آحاد لیبل های پشت چسبدار می باشد. چون دارای جنس پلاستیکی بوده و از مقاومت بسیار بالایی برخورد دار و به راحتی پاره نمی‌شود از طرفی هم دارنده سطحی صاف و صیقلی است که در قبال سوز‌ و‌ سرما، گرما، رطوبت و دیگر عوامل خارجی آن را محفوظ نگه میدارد.

سلفون لب چسبی پشت صدفی

یکی از دیگر از کاربرد های سلفون صدفی برای پلاستیک های لب چسب دار میباشد. که با عنوان سلفون CD شناخته گردیده اند که بیشتر به طور یک طرف شفاف و یک طرف صدفی یا دو طرف صدفی ایجاد می شود و در اکثر موارد با حداقل ضخامت برای کاهش هزینه تولید می‌گردد.

سلفون صدفی ساندویچ

بسیاری از رستوران و فست فود ها برای وکیوم ساندویچ و یا این که دیگر مواد غذایی از وکیوم با سلفون صدفی به کار گیری می نمایند که مسلما تا به حال با آن‌ها رو به رو گردید‌ه اید. ساخت این محصول تفاوت چندانی با دیگر انواع بسته بندی نداشته و می‌توانید به طور عمد‌ه و خرد‌ه این کالا را خریداری فرمائید.

سلفون صدفی در هر ابعاد و ضخامت

شرکت شفق طلایی مفید یکتا با به کارگیری از مدرنترین ماشین آلات قادر به ساخت سلفون صدفی بدون محدودیت در ابعاد و ضخامت میباشد از همین رو با دقت به نیاز مشتری نمونه مورد نظر ایجاد می‌گردد. همچنین این مجموعه اقدام به تولید انواع برند های معروف رپید رپ ( Rapid Wrap ) ، سان رپ ( Sun Wrap ) و همچنین ثابت رپ ( Sabet wrap ) با بهترین کیفیت مواد اولیه کرده است.

ضخامت سلفون: ضخامت سلفون صدفی از ۲۰ تا ۴۵ میکرون میباشد و برای ارتقاء ضخامت از لمینت دیگر لایه ها به طور شفاف همچون OPP، BOPP و CPP به کارگیری می گردد. با لمینت دیگر لایه ها به طور ۳ لایه می توان تا ۹۰ میکرون ضخامت سلفون را افزایش بخشید.

چاپ سلفون صدفی

خط تولید شرکت شفق طلایی مفید یکتا با به کارگیری از بروز ترین ماشین آلات قادر به چاپ و ساخت انواع وکیوم سلفونی و چاپ لیبل صدفی با تضمین مشخص شدن ریز ترین جزئیات میباشد، انواع شیوه های چاپی عبارتند از :

چاپ فلکسو سیلندر مرکز: چاپ فلکسو سیلندر راس یکی‌از پر پیشنهاد ترین نحوه های چاپ روی تولیدها سلفونی میباشد. که کیفیت چاپ و دارای جزئیات بسیار بالایی هم هست. برای این شیوه از کلیشه ژلاتینی به کارگیری می گردد.

چاپ هلیوگراور: برترین شیوه چاپ روی تولیدات سلفونی ( پلی پروپیلنی ) که دارای کیفیت و جزئیات خیره کننده ای می باشد چاپ هلیوگراور میباشد. در این شیوه از کلیشه فلزی به کارگیری میگردد که طول عمر بسیار بالایی دارد.

قیمت چاپ: قیمت چاپ به طور مستقیم به شیوه چاپ و تعداد رنگ های موجود در طرح مورد نظر شما برای چاپ بستگی دارد. از همین رو برای دریافت قیمت تنها کافیست طرح مورد نظر چاپی را برای کارشناسان فروش ارسال نمائید. این نکته دارای اهمیت میباشد که هزینه ساخت کلیشه به طور جداگانه احتساب می‌گردد

با دقت به پرورش نرخ ارز و ساخت مواد اولیه پتروشیمی در داخل مملکت، کشور ایران یکی از مهمترین آیتم های خرید انواع پلاستیک بسته بندی کیفیت بسیار بالای آن بوده شرکت شفق طلایی مفید یکتا با سالیان سال تجربه موفق در زمینه تولید معروفترین برند های سلفون از جمله برند ثابت رپ ( Sabet wrap ) و سان رپ ( Sun Wrap ) همچنین سلفون رپید رپ ( Rapid Wrap ) عرضه کننده این محصولات به بازار ایران بوده است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *